Hoi potentiële partner!
Wat goed dat je interesse hebt in Alsjeuitelkaargaat.nl. Dit online scheidingsloket is sinds september 2019 live en volop in ontwikkeling. Alsjeuitelkaargaat.nl is ontstaan uit de ambitie om de negatieve gevolgen van een scheiding bij kinderen en jongeren van gescheiden ouders zo veel als mogelijk te voorkomen. Met deze website willen we ouders die uit elkaar willen, gaan of zijn helpen om dit zo goed mogelijk te doen.
Alsjeuitelkaargaat.nl geeft inzicht in het totale scheidingsproces, biedt een checklist op maat en benut ervaringskennis van gescheiden ouders als belangrijke en helpende kennisbron. En vooral: het maakt ouders bewust dat ze samen ouders blijven voor de kinderen.
Maar Alsjeuitelkaargaat.nl is meer dan dat. Achter Alsjeuitelkaargaat.nl gaat ook een netwerk aan beroepskrachten en partners schuil. Een groep actief betrokken professionals die intrinsiek gemotiveerd zijn om de (keten)aanpak bij scheiden in de regio Hart van Brabant te verbeteren. Zo wordt er de komende periode gewerkt aan een pagina voor beroepskrachten op Alsjeuitelkaargaat.nl. Bedoeld om kennis en informatie te delen en de samenwerking en verbinding in de keten te versterken. Een aantal beroepskrachten hebben ook de handen in een geslagen om te werken aan vernieuwing in de scheidingsketen. Daarnaast worden er netwerkbijeenkomsten georganiseerd om elkaar te inspireren en te informeren over ontwikkelingen en initiatieven.
Lijkt je dit wat?
Word dan partner van Alsjeuitelkaargaat.nl!
- Een inspirerend netwerk binnen regio Hart van Brabant voor samenwerking en verbinding bij de (keten)aanpak scheidingen.
- Het logo van je organisatie wordt vermeld op https://www.alsjeuitelkaargaat.nl/over-ons/
- Toegang tot de beroepspagina op Alsjeuitelkaargaat.nl (let op: deze is nog in ontwikkeling en nog niet te vinden op de website) om kennis, tools, informatie en ontwikkelingen rondom de scheidingsaanpak te delen.
- Je krijgt van ons een digitaal communicatie toolkit, met onder andere het logo van alsjeuitelkaargaat.nl, posters en social media posts.